Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΠΑΣΧΑ: ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΡΑΜΑ


Κάθε χρόνο, τις Άγιες μέρες του θείου δράματος, θα ανεβάζω το άρθρο από το βιβλίο μου ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, για να το εμπεδώσουν και οι τελευταίοι αμφισβητούντες. Έχοντας ασχοληθεί με τα Ιερά Ευαγγέλια σε βάθος, αποστασιοποιημένος από τα πιστεύω μου, σαν ερευνητής και μόνο, έχω επιβεβαιώσει  100% την ιστορικότητα όλων των γεγονότων της επίγειας ζωής του Χριστού. Πότε έγινε η σύλληψή του από τη Μαρία, πότε γεννήθηκε, πότε έγινε η περιτομή και η Υπαπαντή, πότε πήγε στην Αίγυπτο, τι έκανε από τα 12 μέχρι τα 30. Πότε βαπτίστηκε, πότε δίδαξε, πότε έγινε ο Μυστικός δείπνος, πότε συνελήφθη, πότε σταυρώθηκε, πότε αναστήθηκε. Όχι στο περίπου, αλλά ημερομηνία, ημέρα, και ώρα. Χωρίς υπερβολή το βιβλίο μου, όπως έχουν επισημάνει πολλοί φίλοι αναγνώστες, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαν η επίσημη βιογραφία του ιστορικού προσώπου του Ιησού Χριστού.Το άρθρο από την περσινή ανάρτηση (ΕΔΩ)
 Κάθε χρόνο τα τελευταία 30 χρόνια περιμένω να απολαύσω την ανεπανάληπτη ταινία του Φράνκο Τζεφιρέλλι Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΖΑΡΕΤ. Όμως έχει αρκετές ιστορικές ανακρίβειες που αν την ξαναγύριζαν θα μπορούσα να τις διορθώσω.



1 σχόλιο:

Nightly-visitor/Νυκτερινός Επισκέπτης είπε...

καλησπέρα δεν βρίσκω το Άρθρο σου κ Σωτήρη στο link που δίνεις
Όσο αφορά στην ανάλυσή σου για τους ορφικούς , αυτό που λες για τα στενά του Βοσπόρου οτι είναι οι Συμπληγάδες , στου στέλνω ένα βίντεο από ένα τάνκερ που κάνει διέλευση από εκεί με πειραγμένη λίγο την ταχύτητα του βίντεο που δείχνει πως φαίνονται οι Ακτές καθώς περνά από εκεί http://www.youtube.com/watch?v=EbueDw2ow2A
αλλά κρατώ μια επιφύλαξη..
Να σαι καλά και να μας διαφωτίζεις μου άρεσε πάρα πολύ η Ανάλυση της Ατλαντίς, και η μετάφραση των Ορφικών και καλό είναι να την διαθέσεις δωρεάν διότι Σωτήρη πολλοί όπως και εγώ που ζώ στην Αυστραλία δεν έχουμε πρόσβαση στα βιβλία σου κανε μια θυσία και δώσε την στον κόσμο την μετάφραση μαζί με το πρωτότυπο
καλά πάσχα