Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

TO AΣΤΡΟ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΚΥΠΡΟΥ



H συνέντευξη τύπου στον ΑΝΤ1 Κύπρου πριν 2 χρόνια. Πραγματοποιήθηκε στο σπίτι μου παραμονές Χριστουγέννων του 2011. Μιάμισι ώρα a capella, χωρίς καν διάλειμμα, με ελάχιστα σαρδάμ (το μόνο σοβαρό που μου ξέφυγε είναι που είπα ότι ο Ιώσηπος πέθανε το 4 π.Χ. Φυσικά έπρεπε να πω ο Ηρώδης ο Mέγας και το οποίο διόρθωσα στην επόμενη πρότασή μου). Λόγια απλά, ομιλία αργή και καθαρή, χωρίς κομπιάσματα, χωρίς σημειώσεις, με τη σιγουριά κάποιου που έχει μελετήσει συστηματικά το συγκεκριμένο φαινόμενο αλλά και τις Γραφές.
Παρ'όλο που τους παρέδωσα cd με 50 φωτογραφίες, δυστυχώς στο σύνολο τις αγνόησαν. Αντί να μιλάω και στο φόντο να παίζουν ταυτόχρονα οι αντίστοιχες φωτογραφίες, έπαιζαν ασυνάρτητα θέματα. Χώρια που στο μοντάζ, έχουν αλλοιώσει κάποια λεγόμενά μου και από 1,5 ώρα έδειξαν μόνο τα 38 λεπτά και αυτά σε κάποια σημεία κουτσουρεμένα. Εντάξει ο τηλεοπτικός χρόνος είναι περιορισμένος, μην σκοτώνετε όμως το θέμα εντελώς. Ενώ ανέφερα τη σύνοδο του 7 π.Χ αρκετές φορές, την έκοψαν στο μοντάζ και την εμφάνισαν ξαφνικά, με συνέπεια να μην υπάρχει συνάφεια στα λεγόμενά μου. Σχολίαζα φωτό στο laptop  μου και δυστυχώς αυτοί έδειχναν άσχετα πράγματα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο σκηνοθέτης αντί να δείχνει έστω εικόνες από τη Γέννηση, είχε κολλήσει στο εντελώς άσχετο με το θέμα, τη γη να γυρίζει στο Google earth!!!!
Τώρα που την ξαναβλέπω οργίζομαι με τους 2 προσκεκλημένους, τον απαράδεκτο Φάκα, που έκανε συνέχεια απαξιωτικές κινήσεις όσο μιλούσα. Τόσο "ευγενικός" με κάποιον που δεν ήταν παρών στη συζήτηση. Τυχερός όμως γιατί εκτός του ότι θα έβαζα το Φάκα στη φάκα του, θα τον "σκούπιζα"  κανονικά για τις αστείες γνώσεις του περί αστρονομίας. Τίποτε απ'όσα έλεγε δεν ίσχυε. Και μ'αρέσει που είναι και καθηγητής τρομάρα του.
Όσο για τον έτερο Καπαδόκη, τον Πιτσιλίδη, τον θεολόγο, είχε φάει γλιστρίδα. Γλώσσα δεν έβαλε μέσα ο αθεόφοβος. Αυτός κάνει για δικηγόρος. 'H μάλλον για πολιτικός στα μπαλκόνια. Λόγια χωρίς νόημα. Για θεολόγος ούτε με σφαίρες. Μάλιστα ο "παντογνώστης" ήξερε και αστρονομία. Αλλά όταν τους έχεις πάρει κοινώς τα σώβρακα, προσπαθούν να απαξιώσουν την μεγάλη μου ανακάλυψη. Αντί να βγουν και να προβάλουν την εργασία Έλληνα επιστήμονα, λένε συνέχεια τις μπούρδες για άστρο που στεκόταν επιλεκτικά  επάνω σπό τη φάτνη και το έβλεπαν μόνο οι μάγοι.
Και για μην ξεχνιόμαστε. Τα 2 ντοκυμαντέρ μου που υπάρχουν στο διαδίκτυο, το Ελληνικό και το Αγγλικό.

   Τα βιβλία μου σε 3 γλώσσες!!!



Διατίθενται αποκλειστικά από το βιβλιοπωλείο ΠΟΘΗΤΟΣ στην Κάνιγγος 17, Πλ.Κάνιγγος (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ) και τον ΧΡΗΣΤΑΚΗ στην Ιπποκράτους 10-12.

Όσοι τα θέλουν με αφιέρωση, τα ζητάνε στο προσωπικό mail μου: sotosofias@yahoo.gr και τα στέλνω (δωρεάν έξοδα αποστολής).


Δεν υπάρχουν σχόλια: