Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

AΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ ΧΕΙΡΩΝΑ ΣΤΟ ΥOUTUBE!!!

Έβλεπα τυχαία εκπομπή στο κανάλι Εγνατία TV για την Αργοναυτική εκστρατεία. Εκεί λοιπόν οι 2 παρουσιαστές με εξέπληξαν ευχάριστα γιατί είχαν διαβάσει τα  ΟΡΦΕΩΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ και έκαναν πάρα πολύ καλή εκπομπή. Δυστυχώς όμως η καλεσμένη τους  δεν είχε τις  γνώσεις για να στηρίξει τέτοια εκπομπή. Δεν μπορώ να πιστέψω αυτά που ακούω στην  ΕΓΝΑΤΙΑ ΤV Δεν το αντέχω . Γι αυτό ανέβασα στο youtube σε πολύ καλή ανάλυση το ντοκυμαντέρ μου:

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΑΡΓΟΥΣ

Για ξαναθυμηθείτε το ρε αδέλφια. Δείξτε το σε όλους τους φίλους σας. Είναι μόνο 36 λεπτά για να μην βαρεθείτε. Μαζέψτε και τους μαθητές στα σχολεία σας αγαπητοί φιλόλογοι και μάθετε όλοι μαζί επιτέλους την πραγματική διαδρομή της Αργοναυτικής εκστρατείας και όχι τις απίστευτες θεωρίες που έχετε διδαχτεί λάθος!!!!
Α, και εσείς που κάνετε ιστορικές εκπομπές σε διάφορα κανάλια, σας επιτρέπω να παίξετε το ντοκυμαντέρ μου χωρίς την άδειά μου, μπας και οι τηλεθεατές σας ξεδιαλύνουν επιτέλους από ποιές περιοχές της γης που αναγνωρίζονται και σήμερα, πέρασαν οι θρυλικοί αργοναύτες!!!!

Aποφάσισα να ανεβάσω και την σπηλιά του κένταυρου Χείρωνα, τη Βαθοσπηλιά της Μηλίνας σε 2 συνέχειες για να μην βαρεθείτε.

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ ΧΕΙΡΩΝΑ (ΜΕΡΟΣ Α')


Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ ΧΕΙΡΩΝΑ (ΜΕΡΟΣ Β') & ΛΟΦΟΣ ΓΟΡΙΤΣΑ


Κάποιοι αρχαιολόγοι το 2008 την ανακάλυψή της σπηλιάς, την αμφισβήτησαν. Οι ίδιοι οργανώνουν σήμερα εκδρομές στη Βαθοσπηλιά!!! Πάλι καλά που αναφέρουν ότι τη συγκεκριμένη σπηλιά την έχει προτείνει ο Σωτήρης Σοφιάς. Γιατί κάποιοι έβαλαν επιγραφή στο δρόμο Μηλίνας Χόρτου, επάνω από την ομώνυμη παραλία Βαθοσπηλιά, χωρίς να αναφέρουν ποιός την ανακάλυψε και την ταυτοποίησε. Μάλιστα έδωσα  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΣΤΙΣ 9-06-2008  και συνέντευξη στην  εφημερίδα ΕSPRESSO.
Το 2012 γυρίστηκε ντοκυμαντέρ για την Αργώ για λογαριασμό του BBC από Ελληνοαυστραλό σκηνοθέτη, και πήραν και πλάνα μέσα στη Βαθοσπηλιά. Αντί λοιπόν να είμαι  κεντρικός παρουσιαστής στη "σπηλιά μου", επειδή την Αργώ του Βόλου του κ. Κούρτη, την μονήρη πεντηκόντορο την έχω απορρίψει τεκμηριωμένα από το αρχαίο κείμενο, οι υπεύθυνοι πιθανότατα φοβήθηκαν ότι θα τους χαλάσω το πάρτυ και με αγνόησαν προκλητικά. Ένας Θεός ξέρει τι μαργαριτάρια θα είπαν στο ντοκυμαντέρ.
Για να μην μείνει λοιπόν η Σπηλιά του Χείρωνα στα αζήτητα, ανέβασα μετά από 4 χρόνια το ντοκυμαντέρ μου στο Youtube.
Μπορεί (?) κάποιος από το Υπουργείο Πολιτισμού να δει τα ντοκυμαντέρ μου και να συγκινηθεί, γιατί από το 2007 μέχρι σήμερα τους έχω ενημερώσει και γραπτώς αλλά και τους ενοχλήσει τηλεφωνικά αρκετές φορές αλλά μάταια. Ένα από τα ΙΕΡΟΤΕΡΑ ΜΝΗΜΕΙΑ του Ελληνισμού, όπου πάτησαν το πόδι τους Ορφέας, Χείρωνας, Ιάσωνας, Αχιλλέας, Ηρακλής, Διόσκουροι και άλλοι ήρωες, παραμένει στα αζήτητα,αλλά χάρη στο Υoutube μένει πλέον στην αιωνιότητα!!!!

Υ.Γ. Εγώ πάντως δεν θα την αφήσω στο έλεος του κάθε άσχετου ή αδιάφορου δημόσιου υπαλλήλου του ΥΠΠΟ. Κάποια στιγμή θα επανέλθω στο θέμα δυναμικά. Η Βαθοσπηλιά θα αναδειχτεί ως κορυφαίο μνημείο του Ελληνισμού, και όσοι μπορούν να με βοηθήσουν ας το πράξουν για το καλό της Ελλάδας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: