Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

 Πολλοί  ανανώστες του βιβλίου μου έχουν στείλει συγχαρητήρια και πολύ θερμά λόγια και αυτό με γεμίζει με μεγάλη ικανοποίηση. Βέβαια κάποιος "καλοπροαίρετος" του διαδικτύου, μου έστειλε το εξής μήνυμα: "Καλά ρε δικέ μου, μη μας τα λες τόσο. Σιγά μην βρήκες εσύ την Ατλαντίδα, ενώ την ψάχνουν χιλιάδες άλλοι ανά τον κόσμο εδώ και εκατοντάδες χρόνια".
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όχι φίλε. Δεν την ανακάλυψα εγώ. Ο Πλάτωνας μέσω των διαλόγων ΤΙΜΑΙΟΣ & ΚΡΙΤΙΑΣ την έκανε παγκόσμια γνωστή. Εγώ είμαι από τους λίγους που από την δεκαετία του 80, ΠΙΣΤΕΨΑ το γίγαντα του πνεύματος. Έτσι απλά. Μόνο και μόνο γιατί το έγραψε ΑΥΤΟΣ.  
Αλλά τότε δε μπορούσα να αποδείξω τις περιγραφές του. Μου φαίνονταν απίστευτα ρεαλιστικές αλλά δεν μπορούσα να τις ταυτοποιήσω. Και είμαι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ερευνητής-είτε το πιστεύεις είτε όχι-  σε παγκόσμια πρώτη εν έτει 2013 με το βιβλίο μου, που ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΑ τις περιγραφές του Πλάτωνα και κατάφερα για πρώτη φορά να τον ερμηνεύσω πλήρως. Τι να κάνουμε  "δικέ " μου. Για όλα πάντα υπάρχει κάποιος που τα βρίσκει πρώτος. Θα έπρεπε να χαίρεσαι που ΕΛΛΗΝΑΣ ερασιτέχνης ερευνητής τίμησε τον Πλάτωνα και τον κατανόησε πλήρως και όχι τίποτα διεθνείς ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ, δήθεν καθηγητές κλασσικών αρχαιοτήτων που κυριολεκτικά  έχουν "σκοτώσει" το αρχαίο κείμενο, γράφουν τις μπούρδες της ζωής τους και μάλιστα κανάλια τύπου HISTORY CHANNEL, NATIONAL GEOGRAPHIC, DISCOVERY CHANNEL έχουν σε πρώτο πλάνο τις αστείες θεωρίες τους περί Ισπανίας, Σαντορίνης, Κρήτης, Μάλτας, Κύπρου. Δεν ξέρω αν ποτέ με καλέσουν στο Παγκόσμιο Συνέδριο για την Ατλαντίδα που θα γίνει το 2014. Μπορεί και να με καλέσουν. Αν όχι θα ακουστούν πάλι οι γνωστές θεωρίες περί Σαντορίνης, Μαρόκου, Ισπανίας, Αμαζονίου ή και κατασκευής της όλης ιστορίας από τον Πλάτωνα. Α ρε Πλάτωνα. Αν μπορούσες να σηκωθείς θα τους κατακεραύνωνες όλους αυτούς για αυτά που γράφουν εναντίον σου.Έχω διαβάσει άπειρα κείμενα απ' ευθείας στα Αρχαία Ελληνικά. Χωρίς να είμαι φιλόλογος, έχω κυριολεκτικά ξεσκονίσει τα αρχαία ελληνικά και τα έχω εμπεδώσει πλήρως. Απορώ λοιπόν πως όλοι αυτοί του σωρού, δεν μπορούν να καταλάβουν την ΠΙΟ τέλεια νοηματική γλώσσα του κόσμου.Έίναι η μοναδική γλώσσα στο κόσμο που δεν "παίζει". Τα νοήματά της είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ και για να γίνουν ακόμη πιό κατανοητά χρησιμοποιούνται ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ παρομοιώσεις, μεταφορές, προσωποποιήσεις κλπ. Τα υψηλά νοήματα δηλαδή, τα κάνει ο λογοπλάστης-συγγραφέας σαφή στον απλό κόσμο χρησιμοποιώντας πολλές φορές και ΡΗΤΟΡΙΚΑ σχήματα. Και κάποιοι καθηγηταράδες, ούτε τα έχουν πάρει χαμπάρι. Δεν έχω λόγια. Εκπλήσσομαι με την ΑΓΝΟΙΑ των αρχαίων Ελληνικών που επιδεικνύουν κάποιοι υποτίθεται "ειδικοί". Και βγαίνουν στις τηλεοράσεις και ψάχνουν την Ατλαντίδα στη Σαντορίνη. Αγνοούν δηλαδή μιά κορυφαία ιδιότητα της Ελληνικής γλώσσης: Την ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ των λέξεων. Αν η Ατλαντίδα ήταν π.χ. κάπου στη Μάλτα θα λεγόταν π.χ. Λυβηίς, αφού περιβάλεται από το Λυβικό πέλαγος. Αν ήταν στη Σαντορίνη πιθανόν να λεγόταν με κάποιο παράγωγο του Αιγαίου. Αν ήταν π.χ.στο Ιόνιο θα λεγόταν Ιονίς. Αφού λοιπόν λέει ο Πλάτωνας, ότι η ήπειρος λεγόταν Ατλαντίς και ο ωκεανός που την περιβάλει Ατλαντικός, είναι δυνατόν ρε επαϊοντες να την ψάχνετε στην π.χ. Σαντορίνη? ΕΛΕΟΣ !!!!! Βυθίστηκε η Ατλαντίς και παρέμεινε το πανάρχαιο όνομα του Ατλαντικού Ωκεανού μέχρι σήμερα. ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ. Θέλει πολύ μυαλό για να σκεφτείτε λίγο Πλατωνικά και να αφήσετε κατά μέρος τις έρευνες σε Κρήτη και Σαντορίνη ή Βραζιλία (κα Ερνιέτα Μέρτζ) ή Ινδονησία (κε Αρίζιο Νούνιες)? Επικεντρωθείτε  λοιπόν ΜΟΝΟ στον Ατλαντικό, ΑΚΡΙΒΩΣ στο Πλάτωμα των Καναρίων (Canary Basin), όπως λέγεται, εκεί όπου αναπαύεται η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ της Ατλαντίδας, το περίφημο ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ του Google earth.
Το έχω πει. Αν δεν θέλετε να διαβάσετε το βιβλίο μου, κατεβάστε τουλάχιστον τις δωρεάν μεταφράσεις ΤΙΜΑΙΟΣ & ΚΡΙΤΙΑΣ που βρίσκονται σε pdf  στο blog  μου.
Είμαι τόσο σίγουρος για την ανακάλυψη μου αυτή (ταυτοποίηση καλύτερα) που αν υπήρχε τρόπος να οργανωθεί αποστολή στα 5.500 μέτρα, θα ήμουν μέσα. Αν βέβαια δεν έχουν μαζέψει τα Αμερικανάκια και τα Αγγλάκια τους θησαυρούς της Ατλαντίδας (σ.σ. πολύ φοβάμαι όμως πως την έχουν "σκουπίσει" ολόκληρη την περιοχή από το 1981, όπως αποδεικνύεται από τις εκατοντάδες γεωφυσικές και γεωμαγνητικές έρευνες που έχουν πραγματοποιήσει στη ζούλα, χωρίς να δημοσιεύσουν ποτέ τι έψαχναν και τι βρήκαν). Σκεφτείτε λοιπόν τι βρίσκεται στον πάτο του Ατλντικού (σ.σ. αν δεν βρίσκεται ήδη σε συλλογές αχαιοκαπήλων ή κυνηγών θυσαυρών): Οι τεράστιες ποσότητες χρυσού που σύμφωνα με τις περιγραφές των Αιγυπτίων ιερέων, στόλιζαν τους ναούς. Το ασήμι που ήταν άφθονο. Κασσίτερος, ορείχαλκος και χαλκός σε απίστευτες ποσότητες σε αυτό το ηφαιστειογενές νησί. Μα πάνω απ' όλα το σύμπλεγμα του Θεού Ποσειδώνα, με το αγαλμα 20-30 μέτρα ψηλό, με 6 φτερωτά άλογα και εκατό νηρηίδες καθισμένες σε δελφίνια. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΧΡΥΣΑ!!!! Αλήθεια όσο θα αποτιμάται η καλλιτεχνική, αρχαιολογική και υλική του αξία; Πόσα ΤΡΙΣ? Αυτά λοιπόν ψάχνουν κρυφά οι παγκόσμιοι ΧΡΥΣΟΘΗΡΕΣ, ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ, ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΟΙ από το 1981? Την αμήθυτη περιουσία της Ατλαντίδας? Πιστεύω ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ πως ΝΑΙ. Και για να αποτρέψουν τους περίεργους, κατευθύνουν την έρευνα προς Κύπρο, Σαντορίνη κλπ κλπ.
==============================================================

O Σύλλογος ΟΔΥΣΣΕΥΣ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΩΝ, εχθές 29-09-13, στο ξενοδοχείο ΑΣΤΗΡ της Πάτρας, διοργάνωσε ημερίδα με 2 εξαιρετικά θέματα:
«Μινωϊκός Υπολογιστής-Μινωϊκή Τεχνολογία» (1400 χρόνια πριν τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων) Δρ. Μηνάς Τσικριτσής, Ερευνητής Αιγαιακών Γραφών, Καθηγητής Πληροφορικής.
«Ατλαντίς: Μύθος, παράμυθος η ιστορική πραγματικότητα; » (Όπως παρουσιάστηκε στα τελευταία τρία Διεθνή Επιστημονικά Συνέδρια) Σταύρος Παπαμαρινόπουλος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών.
Είχα λοιπόν κι εγώ την ευκαιρία να δώσω σύντομη εμβόλιμη διάλεξη 10-15 λεπτών και να παρουσιάσω αποσπάσματα από το βιβλίο μου Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ στο εκλεκτό ακροατήριο. Ελπίζω η γνωριμία μου με τον κ. Σταύρο Παπαμαρινόπουλο (σ.σ. ευτυχώς που υπάρχουν ανοιχτόμυαλοι επιστήμονες σαν κι αυτόν γιατί δυστυχώς το κατεστημένο έχει βάλει ταφόπλακα στην ελληνική σκέψη και ιστορία) να με βοηθήσει ώστε ο Πλάτωνας, μέσω της έρευνάς μου, να ξαναέρθει στο κέντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος.
Είτε λοιπόν το θέλει η Google που το 2012 έσβησε ψηφιακά την Ατλαντίδα, είτε το Νational Geographic & το History Channel  με τα ανιστόρητα ντοκυμαντέρ τους, είτε αυτοί που ο ΝΟΑΑ τους ενοχλούσε και "κρέμασαν" το site του (σ.σ. α-πί-στευ-το, μετά τη google  που έσβησε την Ατλαντίδα το 2012, πριν λίγες ημέρες, η εταιρεία ΝΟΑΑ που τους έκανε "χαλάστρα" από το 1981, πήρε την "άγουσα" για τα αποδυτήρια!!!) την Ατλαντίδα θα την αναδείξω μετά από 2.500 χρόνια που γράφτηκε από τον Πλάτωνα ή 11.500 χρόνια από τότε που εξαφανίστηκε στον πάτο του Ατλαντικού.
Τα στοιχεία που παρουσιάζω για πρώτη φορά στο βιβλίο μου είναι συγκλονιστικά. Δεν έχει καμία σχέση με κανένα από τα 30.000 βιβλία που έχουν γραφτεί μέχρι σήμερα. Επειδή έχω διαβάσει περιληπτικά αρκετά από αυτά, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι το δικό μου βιβλίο είναι κάτι το ξεχωριστό, γιατί απλούστατα έχω κάνει το αρχαίο κείμενο "φύλλο και φτερό". Δεν αρκέστηκα -όπως το 99,99% των συγγραφέων βιβλίων για την Ατλαντίδα-σε μεταφράσεις άσχετων φιλολόγων του σωρού, αλλά με επιμονή, αγάπη και γνώση αρχαίων Ελληνικών, έκανα ίσως την πιό άρτια μετάφραση που κυκλοφορεί. Όχι τίποτε άλλο. Αλλά ευελπιστώ μήπως και κάποιοι "φιλέλληνες", ντόπιοι και ξένοι, ανοίξουν τα μάτια τους και καταλάβουν ότι όλα αυτά τα χρόνια που αμφισβητούσαν τον Πλάτωνα και τον έλεγαν σκόπιμα παραμυθά, στην πραγματικότητα διέγραφαν την αρχαία Ελληνική ιστορία του 9600 π.Χ. !!!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: