Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ

ΕΞΩ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ. 

Στις 19, 20 & 21 Μαίου παραβρέθηκα στην Ιταλία, προσκαλεσμένος του Albino Galuppini,  για να παρουσιάσω στους φίλους Ιταλούς αναγνώστες τα 2 μου βιβλία. Η παρουσίαση έγινε στις 20 Μαϊου στο Lago Solitudo στην Isorella της Brescia με απόλυτη επιτυχία. Mας τα χάλασε βέβαια ο τρομερός σεισμός στην Εμίλια Ρομάνα, αφού μέναμε μόνο 90 χιλιόμετρα Β.Δ του επικέντρου και στις 4 τα χαράματα της Κυριακής, ο σεισμός έγινε τόσο αισθητός που μας ξύπνησαν μνήμες του 1999.Όλος ο κόσμος πετάχτηκε έντρομος στους δρόμους και αρκετοί έμειναν ξύπνιοι μέχρι το ξημέρωμα, οπότε και μαθεύτηκαν τα δυσάρεστα νέα με  τους 7 νεκρούς. Το κλίμα ήταν αρκετά βαρύ και σ' αυτό συνέτεινε και ο βροχερός καιρός της Λομβαρδίας.

 Το δημοφιλές Ιταλικό περιοδικό ARCHEOMISTERI (Αρχαία Μυστήρια, τεύχος Μαϊου), επέλεξε στο κεντρικό του άρθρο την έρευνά μου για την Ατλαντίδα, σε επιμέλεια του Ιταλού φίλου ερευνητή Albino Galuppini τον οποίο και ευχαριστώ για τη βοήθεια και την συνεργασία του. Το περιοδικό μου έχει αφιερώσει μάλιστα τις 8 κεντρικές του σελίδες, με αναφορά και στα 2 ιταλικά μου βιβλία. Το συγκεκριμμένο τεύχος έχει μεγάλη επιτυχία, σε σημείο που να το ψάχνουμε σε περίπτερα  στο Μιλάνο και να μην το βρίσκουμε. Τελικά φίλος του Albino το βρήκε στη Πάρμα και μου το χάρισε, όταν επισκεφτήκαμε την πόλη την Κυριακή το πρωί και συναντηθήκαμε για καφέ .

Στο εξώφυλλο το περιοδικό αναρωτιέται: ΑTLANTIDE, la scoperta definitiva? (ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ, η οριστική ανακάλυψη;).

Ελπίζω το MYSTERY του Γιώργου Ιωαννίδη να δημοσιεύσει το άρθρο μου σε προσεχές  τεύχος του γιατί όσοι δεν το διάβασαν στο blog  μου  θα έχουν την ευκαιρία να διαπιστώσουν ότι ο γίγαντας του πνεύματος, ο Πλάτωνας, περιγράφει στο διάλογο ΚΡΙΤΙΑ με εκπληκτική ακρίβεια μια ιστορική ήπειρο, την Ατλαντίδα, και όχι κάτι που φαντάστηκε για να στηρίξει την ΠΟΛΙΤΕΙΑ του. Και βγαίνει η παρανυχίδα του Αριστοτέλειου και αποφαίνεται το απίστευτο: Μίμησις η Ατλαντίς!!!! Για να μην αναφέρω και το Google  που με δόλιο τρόπο την εξαφάνισε  για δεύτερη φορά (σ.σ.ψηφιακά, γιατί η πρώτη ήταν ο καταποντισμός της θρυλικής ηπείρου).

Φυσικά δεν έχω περιοριστεί σε άρθρο μόνο. Έχω έτοιμο ένα ολοκληρωμένο βιβλίο, Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ, με νέα και σωστή μετάφραση το οποίο θα κυκλοφορήσει λίγο αργότερα, αφού αυτή τη στιγμή υπάρχουν 4 βιβλία μου που "τρέχουν" και πρέπει να υποστηρίζω.

Ακολουθεί στα Ιταλικά η ανακοίνωση του φίλου Ιταλού ερευνητή Albino Galuppini-έκανε και τη μετάφραση από τα Αγγλικά στα Ιταλικά-μέσω του οποίου το άρθρο μου έφτασε στο περιοδικό πριν 2 περίπου μήνες. Το διάβασαν, τους άρεσε πολύ, και νάτο κεντρικό άρθρο!!!!

ArcheoMisteri maggio 2012 in edicola!

 E’ in edicola il numero di maggio 2012 di Archeo Misteri, il mensile illustrato che tratta di antichi enigmi e archeologia. In questo numero in copertina uno straordinario articolo di Sotiris Sofias, da me curato in edizione italiana, che per la prima volta nella storia svela l’ubicazione precisa del favoloso continente perduto di Atlantide.

Per la prima volta nel mondo una nuova traduzione dal testo arcaico del Crizia di Platone, compiuta dal dottor Sofias, conferma interamente le fattezze rinvenute sotto l’oceano Atlantico e descritte dal gigante della filosofia. Non avete che da correre in edicola!

ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ARCHEOMISTERI

Archeomisteri maggio 2012 (copertina) 





















ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ "LA STELLA DI BETLEMME DECIFRATA"( ΣΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: