Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΟΩΝ




Από το βιβλιοπωλείο Νοών , που βρίσκεται στην Αγία Παρασκευή , περίπου 200μ πίσω από την ομώνυμη εκκλησία και την κεντρική πλατεία, στην οδό Αγίου Ιωάννου 24, μπορούν οι αναγνώστες του blog μου να προμηθεύονται τα βιβλία μου το ΟΡΦΕΑΣ & ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ, 10 ευρώ και τον ΚΩΔΙΚΑ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, 8 ευρώ. Επειδή το βιβλιοπωλείο είναι χωμένο στο βάθος πεζόδρομου, παραθέτω την ακριβή του θέση. Είναι ακριβώς στο πεζόδρομο πριν από το φούρνο Βενέτη. Το βιβλιοπωλείο βρίσκεται στο βάθος και δεξιά του πεζόδρομου(υπάρχει μπάρα στην εισοδό του), το πρωτελευταίο μαγαζί πριν την το ισόγειο parking της πολυκατοικίας.
Kάποια Παρασκευή απόγευμα , μέσα στο Νοέμβριο, θα βρίσκομαι στο χώρο του βιβλιοπωλείου, για 2 περίπου ώρες. Όσοι θέλουν μπορούν να παρευρεθούν και να ακούσουν από πρώτο χέρι τα εκπληκτικά Ορφικά κείμενα και όσα γράφω στο βιβλίο ΟΡΦΕΑΣ & ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ Ένα βιβλίο που προάγει το Ελληνικό πνεύμα. Ένα βιβλίο που γράφτηκε κυριολεκτικά με μεγάλη προσοχή και σεβασμό προς την ιστορία του ευλογημένου αυτού τόπου και που κάποιοι" Έλληνες" γράφουν σε σχολικά βιβλία τις μεγαλύτερες ανοησίες του κόσμου. Αυτήν την εποχή αποστέ3λλω ταχυδρομικά τα βιβλία σε επιλεγμένους καθηγητές,ιστορίας, αστρονομίας και αρχαιολογίας.Όταν τους λέω από το τηλέφωνο τι έχω ανακαλύψει, απορούν και περιμένουν να διαβασουν το βιβλίο μου. Τους το στέλνω γράφοντας την παράκληση: Στείλτε μου ΓΡΑΠΤΩΣ τις εντυπώσεις σας. Το ζητάω αυτό γιατί στο 2ο βιβλίο μου, ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, σε όσους το έστειλα έκαναν την πάπια. Μάλιστα ο Λεωνίδας Γεωργιάδης, ο εκδότης του βιβλίου , μου το είχε πει εξ αρχής και δεν ήθελα να τον πιστέψω: Σωτήρη μην περιμένεις το κατεστημένο να αναγνωρίσει τη δουλειά σου. Μπήκες σε ξένα χωράφια και αυτό ενοχλεί. Αν ήσουν αστρονόμος, θα σε αποδέχονταν. Επειδή δεν είσαι θα το περάσουν σαν να μην το έγραψες. ΕΙΧΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ. Εκτός από τα πολλά mail με συγχαρητήρια που δέχτηκα από απλούς ανθρώπους, ουτε ένας αστρονόμος δεν βγήκε να πει ένα καλό λόγο δημοσίως. Γιατί γνωρίζω πολύ καλά ότι το βιβλίο μου έχει τύχει της απολύτου αποδοχής από την αστρονομική κοινότητα. Το συζητάνε ότι ο Σοφιάς έχει απόλυτο δίκιο.Απλά δεν συμφέρει να βγουν και να πουν δημοσίως ότι ένας ερασιτέχνης αστρονόμος βρήκε μετά από 2000 χρόνια, αυτό που ψάχνουν (:) επαγγελματίες του είδους.Πολύ δύσκολα κάποιος "ακαδημαϊκός" αποδέχεται έναν "παρείσακτο" μη ακαδημαϊκό. Σκέφτομαι ότι αν δεν ήμουν επιστήμονας , θα με περνούσαν από γενεές δεκατέσσερις. Άσχετο θα με ανέβαζαν, τυχοδιώκτη θα με κατέβαζαν, όπως τα καλόπαιδα του ASTROVOX, που οι επαϊοντες , χωρίς ΚΑΝ να έχουν μελετήσει το βιβλίο μου, από μιά απλή περίληψη δύο σελίδων που έστειλα στον διαχειριστή του φόρουμ, έβγαλαν το συμπέρασμα ότι είναι μη επιστημονικό βιβλίο!!!
Φυσικά όλους αυτούς έτους έχω παρακάμψει και το βιβλίο μου θα κυκλοφορήσει και στο διαδίκτυο μέσω του Unibook λίαν συντόμως και θα φτάσει σε όλο το κόσμο, σε πρώτη φάση στην Ελληνική γλώσσα και κατόπιν στην Αγγλική αφού είμαι στο στάδιο του ρερουσαρίσματος και της Αγγλικής έκδοσης.
Αφού αυτά τα "όμορφα" συνέβησαν με το ΚΩΔΙΚΑ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, φαντάζομαι τι αντιδράσεις θα έχει το βιβλίο ΟΡΦΕΑΣ & ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ. Αφού με το πρώτο βιβλίο συνάντησα την πόρτα κλειστή από τους αστρονόμους, φαντάζομαι τώρα που θα "συγκρουστώ" με φιλολόγους, ιστορικούς, αρχαιολόγους, γλωσσολόγους , αστρονόμους, τι γλέντι έχει να γίνει. Φυσικά όπως και με το βιβλίο για τον Χριστό, έτσι και με τον Ορφέα, έχω ένα σημαντικότατο πλεονέκτημα , που δεν μπορούν να το ανατρέψουν. Απλούστατα έχω εμβαθύνει τόσο πολύ το θέμα, το έχω ψάξει τόσο πολύ, το έχω τεκμηριώσει τόσο πολύ , έχω αναλώσει σχεδόν όλη τη φαιά ουσία του εγκεφάλου μου, που πρακτικά, ΟΤΙ και να με ρωτήσουν, ότι και να μου προσάψουν, για μένα είναι piece of cake να το αντικρούσω. Πραγματικά αυτό που με εξοργίζει σε αυτήν τη χώρα είναι ότι οποιαδήποτε φιλότιμη προσπάθεια ανάδειξης κυρίως της πολιτιστικής της κληρονομιάς, πέφτει επάνω στο τοίχο της συντήρησης. Νοιώθω ,τα τελευταία 4 χρόνια που δίνω τιτάνια μάχη με τις διάφορες υπηρεσίες του ΥΠΠΟ, δήμων, οργανισμών κλπ., ότι θα τους ξυπνήσω από τον λήθαργό τους. Τέτοια αδιαφορία ούτε στα πιό απαισιόδοξα όνειρά μου δεν περίμενα να συναντήσω. Τελικά το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η καρέκλα. Κι αν κάποιος τους ξυπνήσει από τη σιέστα τους, μπορεί να βρει και τον μπελά του. Όμως εγώ θα το τολμήσω. Ήδη έχω στείλει επιστολές και βιβλία για τον Ορφέα σε πάνω από 50 άτομα (δημάρχους, πρεσβείες, ιστορικούς, αρχαιολόγους, φιλόλογους, αστροφυσικούς, οργανισμούς κλπ) .Λέω , κάποιος απ' όλους αυτούς δεν θα φιλοτιμηθεί; Κάποιος δεν θα το ξεφυλλίσει; Τέτοια αδιαφορία; Τέτοια αναλγησία; Τέτοια ΤΕΜΠΕΛΙΑ που ούτε ένα γράμμα απαντητικό δεν θα στείλουν; Έτσι για τα μάτια του κόσμου ρε αδελφέ. Για το βιβλίο που κοστίζει 14 ευρώ συν 2,5 τα ταχυδρομικά τέλη.Για ένα βιβλίο που προάγει το Ελληνικό πνεύμα. Για ένα βιβλίο που γράφτηκε κυριολεκτικά με μεγάλη προσοχή και σεβασμό προς την ιστορία του ευλογημένου αυτού τόπου και που κάποιοι" Έλληνες" γράφουν σε σχολικά βιβλία τις μεγαλύτερες ανοησίες του κόσμου. Διαβάζω την κόρη μου ιστορία της 4ης δημοτικού και καθημερινά φρίττω με την ασχετοσύνη των συγγραφέων. Που δεν ξέρουν τι σημαίνει "κάθοδος"των Δωριαίων. Που γράφουν για το Φοινικικό αλφάβητο και ότι απ'αυτό προέρχεται το Ελληνικό!!! Που μιλάνε για Φοίνικες θαλασσοπόρους και για Ινδοευρωπαϊκή φυλή. Το δικό μου βιβλίο επρεπε να διδάσκεται σε σχολεία και Πανεπιστήμια και όχι αυτές οι άθλιες γενικότητες, παραδοχές και ανοησίες.
Ο Ορφέας και τα ΟΡΦΙΚΑ είναι τα ιερότερα βιβλία του Ελληνισμού. Αντίστοιχα με τα Ευαγγέλια της Χριστιανικής θρησκείας. Και τα έχετε πετάξει στα σκουπίδια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: