Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

5.000 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!!!

Moυ φαίνεται απίστευτο!!! 5.000 αναγνώστες στο blog μου.
Ένα blog καθαρά επιστημονικό, με άρθρα που θα είχαν άνετα θέση στα περιοδικά του εναλλακτικού χώρου, φαίνεται ότι αρέσει. Σκέφτηκα επετειακά να πλουτίσω το profile με 10 επιπλέον πίνακες μου.Βρίσκονται στη γνωστή τους θέση.ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ.
Σχετικά με το βιβλίο μου, ΟΡΦΕΑΣ & ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ.Έχει προκαλέσει μεγάλο ενδαφέρον με τις ανακαλύψεις μου και οι φίλοι που μου στέλνουν mail εκτός από τα πολύ καλά τους λόγια με ρωτάνε: Αλήθεια που βρήκες τα Ορφικά? Γιατί διδασκόμαστε Όμηρο και όχι Ορφέα?
Φυσικά ΑΥΤΟ ρωτάω κι εγώ.
Γιατί θα έπρεπε εγώ να μάθω για τα ΟΡΦΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ κάνοντας τυχαία zapping από την εκπομπή του Δ.Λιακόπουλου στα 44 μου? Γιατί θα έπρεπε εγώ , αντί να κάθομαι και να διαβάζω με τη κόρη μου και να χαζεύω με τη γυναίκα μου στην TV, να ξενυχτάω κάθε βράδυ και να τρέχω κάθε μέρα σε πρεσβείες, ΥΠΠΟ, δήμους και υπηρεσίες MΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΩ? Γιατί οι "Ακαδημαϊκοί" αντί να βάλουν τους φοιτητές να μελετήσουν τον Θησαυρό αυτό, ασχολούνται με αστεία θέματα? ΓΙΑΤΙ τα ΟΡΦΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ τα έχουν ρίξει στα σκουπίδια?
Αλήθεια υπάρχει μελέτη Ελληνικού Πανεπιστημίου που να έχει γράψει το μέτρο των Ορφικών για να δει ότι το δακτυλικό εξάμετρο, ο ελλιπής 6ος πόδας, η αττική σύνταξη είναι ΟΡΦΙΚΑ δημιουργήματα?
Κάθησα και έγραψα το μέτρο σε τουλάχιστον 50-60 στίχους των Ορφικών και τα συμπεράσματα που βρήκα είναι εκπληκτικά. Φυσικά δεν έχω το χρόνο να μελετήσω και τους 3.500 στίχους των Ορφικών για να βγάλω στατιστικά συμπεράσματα. Λέω, θα φιλοτιμηθεί κανείς να το κάνει ή θα το κάνω εγώ σε 12 χρόνια που θα βγω (πρώτα ο Θεός) στη σύνταξη? Έγινε πρόσφατα στη ΚΟΜΟΤΗΝΗ συνέδριο για τα ΟΡΦΙΚΑ.
Καλή και πολύ σωστή προσπάθεια και μακάρι να γίνεται κάθε χρόνο.Μίλησαν πολλοί. Διάβασα στο διαδίκτυο το ποιοί ήταν και τι είπαν. ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ.
Γενικά και αόριστα, οι αστρονόμοι για το ηλιοκεντρικό σύστημα και το big bang, οι φιλόλογοι για τον Ορφισμό και μιά εκκλησιαστική χορωδία έψαλλε τους ΟΡΦΙΚΟΥΣ ΥΜΝΟΥΣ. Πήρα τα στοιχεία τους και θα τους στείλω το βιβλίο μου τιμής ένεκεν, για να μάθουν από έναν απλό ερασιτέχνη ερευνητή , με επαγγελματική όμως συνείδηση και μεθοδικότητα, που έκανε αυτό που κάποιοι άλλοι πληρώνονται για να κάνουν και δεν το έχουν κάνει μέχρι σήμερα. Να ασχοληθούν επιτέλους ΣΟΒΑΡΑ με ένα τέτοιο ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΗΣΑΥΡΟ και να γράψουν τα ΟΡΦΙΚΑ σωστά, γιατί οι μεταφράσεις που έχω διαβάσει έχουν ΑΠΕΙΡΑ συντακτικά λάθη και παρερμηνείες που εμένα -που μπορώ και διαβάσω άνετα τα Αρχαία Ελληνικά- μου έχουν προκαλέσει εύλογα ερωτήματα.
Αλήθεια είναι φιλόλογοι και γλωσσολόγοι ή τίποτε ευκαιρειακοί "ελληνολάτρεις"?
ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΓΛΩΣΣΑ, ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ & ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ-ΟΠΩΣ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ-ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΞΥΛΙΝΗ,ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ, ΕΦΑΜΙΛΛΗ ΤΩΝ "ΒΑΡΒΑΡΙΚΩΝ" ΦΡΑΓΚΟΛΕΒΑΝΤΙΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ-ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ- ΚΑΙ Ο ΛΙΑΚΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: