Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ


Βρήκα και την πολύ καλή  συνέντευξη που είχα δώσει στον ΑΝΤ1 Κύπρου, τα Χριστούγεννα του 2011. Μιάμιση ώρα a capella  και  είχε προκαλέσει αίσθηση στη Κύπρο. Στο μοντάζ βέβαια έμειναν μόνο 35 λεπτά, κάποιες σημαντικές πληροφορίες κόπηκαν, κάποια νοήματα αλλοιώθηκαν λίγο ή και περισσότερο, αλλά το αποτέλεσμα που είδα στην ΤV, μπορώ να πω ότι γενικά με ικανοποίησε. Βέβαια κάποια μικρά σαρδάμ στη μιάμιση ώρα που μιλούσα χωρίς διάλειμμα, χωρίς νερό, χωρίς σημειώσεις, ήταν αναπόφευκτα ( π.χ. ο Ηρώδης ήταν αυτός που πέθανε το 4 π.Χ. και όχι ο Ιώσηπος που είπα εν τη ρύμη του λόγου). Για ξαναθυμηθείτε τη για να βάλετε τα πράγματα μιά και καλή σε τάξη και να μην σας λένε για το άστρο διάφορες αστήρικτες θεωρίες. Η δική μου δεν είναι θεωρία. Είναι επίπονη μελέτη πολλών ετών.
-----------------------------------------------------------------------------
Κάνοντας περιήγηση στο διαδίκτυο, βλέπω συνέχεια τους γνωστούς καθηγητές αστροφυσικής που περιφέρονται στα κανάλια ή δίνουν συνεντεύξεις, να λένε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.
Δηλαδή ότι το άστρο είναι "μυστήριο",  δεν εξηγείται αστρονομικά σαν φαινόμενο, δεν υπάρχει άστρο που να στέκεται ακίνητο στον ουρανό και να δείχνει το σπήλαιο της Βηθλεέμ, το άστρο ήταν στην ανατολή ενώ η Βηθλεέμ στη δύση , το άστρο φαινόταν και κρυβόταν κ.α .
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν άνοιξαν λίγο τη σκέψη τους. Δεν προσπάθησαν όπως εγώ να αποκωδικοποιήσουν τις αστρονομικές πληροφορίες. Αλλά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτε, είναι ότι αναφέρονται συνέχεια στο Ματθαίο και το Λουκά, χωρίς απ' ότι φαίνεται να έχουν κατανοήσει τα κείμενά τους. Τα έχουν περάσει στο ντούκου, όταν εγώ για 3 τουλάχιστον χρόνια τα ξεσκόνιζα λέξη προς λέξη για να αποκωδικοποιήσω τι τους είπε η Παναγία.
Ναι. ΑΥΤΗ είναι το μεγάλο μυστικό του άστρου: Η ίδια η Παναγία, η μητέρα του Χριστού.  ΑΥΤΗ περιέγραψε στους Ευαγγελιστές το τι συνέβη την εποχή της Γεννήσεως και των πρώτων χρόνων της επίγειας ζωής του Χριστού. ΑΥΤΗ λοιπόν έβαλε τον ΚΩΔΙΚΑ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ που κατάφερα να "σπάσω" μετά από 2000 χρόνια. Δυστυχώς όμως, την μεγάλη μου ανακάλυψη, την αγνοούν μέχρι σήμερα, παρ' όλο που τους έστειλα το βιβλίο μου, και συνεχίζουν να υποστηρίζουν τις δικές τους αστήριχτες θεωρίες. Θέλω να πιστεύω ότι ο Grant Matthews θα το διαβάσει με μεγάλο ενδιαφέρον, όπως μου έγραψε με mail του.
-----------------------------------------------------------------------------

Μετά την δημοσίευση σε όλα τα έντυπα παγκοσμίως της θεωρίας, ΤΙ  ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ  επικοινώνησα με email με τον καθηγητή Grant Matthews από το πανεπιστήμιο του Νotre Dame-που έχει διατυπώσει τη θεωρία αυτή- και του έστειλα το βιβλίο μου ΒETHLEHEM STAR DECODED.Tον ενημέρωσα ότι από το 2007 υπάρχει στη παγκόσμια βιβλιογραφία το βιβλίο μου, και ότι θα πρέπει τη μελέτη μου να τη λάβει σοβαρά υπ' όψην του. Προς μεγάλη μου έκπληξη, ο κ.Grant Matthews μου απήντησε αυθημερόν και αφού με ευχαρίστησε μου έγραψε ότι θα το διαβάσει με μεγάλο ενδιαφέρον. 
Είχα στείλει το βιβλίο μου το 2007 σε όλους τους καθηγητές που βγαίνουν στις τηλεοράσεις ή στις εφημερίδες και κάνουν δηλώσεις για τη φύση του άστρου. Κανένας τους δεν με ανέφερε ποτέ. Κάνουν σαν να μην με ξέρουν. Αντί να προωθήσουν και να διαφημίσουν την ολοκληρωμένη έρευνα Έλληνα ερευνητή, την αγνόησαν δυστυχώς και συνεχίζουν τις δικές τους αστήριχτες θεωρίες. Μέχρι και ότι το άστρο δεν υπήρξε ποτέ υποστηρίζει διαρκώς φανατικά από το 2008 γνωστός αστροφυσικός και μάλιστα επιμένει στη θεωρία αυτή, χωρίς φυσικά να έχει μελετήσει και αναλύσει όλα τα αστρονομικά και θεολογικά δεδομένα, όπως εγώ.
 Έχω απαντήσει οριστικά με το βιβλίο μου  ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ  από το 2007, όχι μόνο σε όλα τα αστρονομικά ζητήματα αλλά και σε όλα τα θεολογικά-θρησκευτικά που θα μπορούσα να αγγίξω :
Ποιο ήταν τελεσίδικα το άστρο της Βηθλεέμ.
Εμφανίστηκε στον πρωινό ουρανό της ανατολής. 

Ήταν ένα φαινόμενο πολύ σπάνιο που προξένησε μεγάλο ενθουσιασμό στους Μάγους.
Ήταν ένα φαινόμενο μακράς διάρκειας για να μπορούν οι Μάγοι όχι μόνο να το μελετήσουν αλλά να το αξιολογήσουν και να κάνουν το ταξίδι από τη Περσία ενώ το άστρο ήταν ακόμη υπαρκτό.. 
Ήταν πράγματι πολύ φωτεινό, ορατό ακόμα και στο φως της ημέρας όπως λέει το πρωτευαγγέλιο του Ιακώβου.
Τους έδειξε τη χώρα του προορισμού, τη Βηθλεέμ της Ιουδαίας. 
Τους καθοδηγούσε στη διαδρομή.
Ήταν ακίνητο στον ουρανό. 
Στάθηκε επάνω από το σπήλαιο.
Ήταν ή ανεπανάληπτη ηλιοκεντρική σύνοδος Ήλιου-Γης-Δία-Κρόνου του 7 π.Χ. που έλαβε χώρα στον αστερισμό των Ιχθύων. Η αμέσως επόμενη ηλιοκεντρική θα γίνει το 7879  μ.Χ. στον αστερισμό του Οφιούχου.

Και έρχεται σήμερα ο κ. Grant  και διατυπώνει θεωρία παρόμοια με τη δική μου και την αναπαράγουν την είδηση όλα τα κανάλια και τα ηλεκτρονικά έντυπα. 
Η εν λόγω μελέτη- σύμφωνα με τον καθηγητή- βασίζεται στην επεξεργασία ιστορικών, αστρονομικών αλλά και θρησκευτικών κειμένων, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι αυτό που φαινόταν στον ουρανό ήταν, τελικώς, ένα σπάνιο αστρονομικό φαινόμενο! 
Πιο συγκεκριμένα, επρόκειτο για την σπάνια ευθυγράμμιση του Ήλιου, του Δία, της Σελήνης και του Κρόνου στον αστερισμό του Κριού. Τόσο σπάνια, που η ανθρωπότητα δεν θα ξαναδεί αντίστοιχη για τουλάχιστον 16.000 χρόνια. 

Δεν ξέρω τι θα γράψει τελικά ο κ.Grand Matthews αλλά το βιβλίο μου ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ που κατοχυρώνει την μεγάλη αυτή ανακάλυψη γράφτηκε το 2003-2006 και κυκλοφόρησε το Νοέμβριο του 2007. Έχω απαντήσει σε όλα τα αστρονομικά και θεολογικά ζητήματα και έχω προτείνει και σαν ημερομηνία Γέννησης του Χριστου την 12η Νοεμβρίου του 7 π.Χ.  To βιβλίο μου κυκλοφορεί και στα Αγγλικά με τον τίτλο BETHLEHEM STAR DECODED αλλά και στα Ιταλικά LA STELLA DI BETLEMME DECIFRATA.



































Δεν υπάρχουν σχόλια: