Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

ΑΜΦΙΠΟΛΗ=Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ!!!!



Tα  άρθρα μου για την Αμφίπολη και τον Μ.Αλέξανδρο, έχουν προκαλέσει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Αυτά που υποστηρίζω με σθένος εδώ και 3 μήνες, όχι απλά τα υποστηρίζω ακόμη, αλλά είμαι 100% σίγουρος για την ορθότητά τους. Ότι και να μου πουν Μενδώνη,Τασούλας, Περιστέρη κλπ, ΔΕΝ τους πιστεύω. Μπορεί να παραμύθιασαν τον κόσμο με ανακοινώσεις και συνεντεύξεις τύπου όλο φρουφρού και αρώματα, μπορεί να "έθαψαν" την Αμφίπολη και τον Μ.Αλέξανδρο για δεύτερη φορά, εγώ όμως το παραμύθι τους δεν το τρώω.  
Και εκεί που νόμιζα ότι το θέμα έχει κλείσει, όχι φυσικά για εμένα, ανοίγοντας τον υπολογιστή μου, παραμονή Χριστουγέννων, έπεσα σε μιά τεράστια έκπληξη (σ.σ. η φωτο είναι απόσπασμα από τα στατιστικά της ιστοσελίδας μου). Από το 2008 που ανέβασα το blog  μου, η συνολική επισκεψιμότητα είναι 79.600, δηλαδή σε 7 χρόνια η μέση επισκεψιμότητα είναι 11.400 /ανά έτος ή 32 επισκέπτες την ημέρα. Ξαφνικά μέσα σε μία ημέρα,  922 επισκέπτες του blog  μου (σ.σ. δηλαδή όσοι σε σχεδόν ένα μήνα) διάβασαν το άρθρο ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. ΒΡΕΘΗΚΕ Η  ΣOΡΟΣ ΤΟΥ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ !!!! 
(Το αρχικό άρθρο και η φωτογραφία υπάρχει στο blog PLANH  του Αχιλλέα Ηροδότου).
Μπράβο που δεν αφήνετε την Αμφίπολη να ξεχαστεί, σε πείσμα όσων προδίδουν την ιστορία μας!!! Είναι χρέος όλων, όσων αγαπάμε την Ελλάδα και το τι πρεσβεύει αυτή διαχρονικά στην παγκόσμια ιστορία, να διατηρήσουμε άσβεστη την ελπίδα για τον ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΣΙΛΕΑ.!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: