Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΔΩΤΟΥ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ!!!!

To περίφημο ψηφιδωτό της Αμφίπολης, δεν μπορούσα να το βλέπω κατεστραμμένο. Παρ΄όλο που δεν βρήκα φωτό με καλή ανάλυση, σκέφηκα πριν τους συντηρητές να το αποκαταστήσω. Σαν ζωγραφος ήταν πολύ εύκολο να το σκιτσάρω στο χαρτί και να το ζωγραφίσω με ακουαρέλα ή λάδι. Στη πορεία ομως διαπίστωσα, ότι δεν μπορούσα να διακρίνω λεπτομέρειες και έτσι κατέφυγα στο photoshop. Επειδή έχω αρκετά καλή εξοικείωση με το πρόγραμμα, σκιτσάρισα το περίγραμμα με το πενάκι και κατόπιν πρόσθεσα σιγά σιγά τα χρώματα. Επειδή δεν είμαι σίγουρος για αυτούς που θα κληθούν να το αποκαταστήσουν, τους εφιστώ την προσοχή: Το άλογο που είναι πλησιέστερα στον Πλούτωνα είναι σε πρώτο πλάνο, όπως το έχω σκιτσάρει. Μην κάνουν καμιά ανοησία και το στείλουν πίσω.
Πίνακας μου με λάδι σε καμβά  με τα άγρια άλογα του 1985 που κοσμεί το σαλόνι του σπιτιού μου. Επειδή όταν τον ζωγράφισα είχα μελετήσει πολύ την κίνηση των αλόγων, μου είναι  εύκολο να αποκαταστήσω το ψηφιδωτό. Μπορώ να το κάνω σε σύντομο χρονικό διάστημα και με άριστα αποτελέσματα (φυσικά μαζί με τεχνίτες που θα καθοδηγώ). Μπορώ να προσφέρω και εθελοντικά τις γνώσεις μου σε αυτούς που θα το αποκαταστήσουν. Έχω και τα προσόντα και τις γνώσεις να το κάνω. Τουλάχιστον εγώ ασχολούμαι με την ιστορία της Ελλάδας και διαβάζω αρχαία Ελληνική γραμματεία από το 1973 και δεν έμαθα την Αμφίπολη το 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια: