Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

ΠΛΑΤΩΝΑ , ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ

Το  βιβλίο μου για την Ατλαντίδα κυκλοφορεί από αρχές Ιουλίου. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ και θα εκπλαγείτε από τις αποκαλύψεις μου, που υπήρχαν βέβαια πάντοτε στα αρχαία κείμενα, αλλά δυστυχώς οι μεταφραστές τις έχουν κυυριολεκτικά αλλοιώσει (για να μην πω κατακρεουργήσει) και κάποιοι άλλοι τις έχουν θεωρήσει "φαντασίες" του Πλάτωνα. Σίγουρα δεν θα είναι ένα ακόμη βιβλίο του σωρού για την Ατλαντίδα. Eίναι πρωτότυπη έρευνα, 100% επιστημονική, βασισμένη ΜΟΝΟ στους διαλόγους ΤΙΜΑΙΟ & ΚΡΙΤΙΑ του Πλάτωνα. Όσοι το διαβάσουν θα καταλάβουν πόσο απλά και κατανοητά τα λέει ο Πλάτωνας. Αλλά αν στηριχτείς στις μεταφράσεις που κυκλοφορούν, το έχασες το παιγνίδι. Τις παραμέρισα λοιπόν όλες και έκανα δικιά μου, νέα, απαλλαγμένη από τις απίστευτες ανακρίβειες που διάβασα. Απορώ πως φιλόλογοι δεν μπορούν να μεταφράσουν ΑΠΛΑ κείμενα, ΤΕΛΕΙΑ, απίστευτα ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ, και μάλιστα γραμμένα στην Αττική διάλεκτο, που σαφώς είναι πολύ πιό εύκολη από την Αιολική διάλεκτο του Ορφέα ή του Ομήρου.Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ανέβηκε στην βάση δεδομένων της Biblionet (Γιούλη σε ευχαριστώ θερμά). Επίσης βρίσκεται  στο ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΨΑΡΑΣBIG BOOK ,   COSMOTE , SHOP BAYPAPER BOOKLAND  , ΑLL BOOKS , PERIZITITOSKROUTZΕΒΟΟΚ, ODYSSEIABOOKSbookworld.gr ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ , florasfun, ΠΑΤΑΚΗΣΩΡΙΩΝΑΣ, ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΠΥΞΙΔΑ, ΒΙΒΛΙΟΧΩΡΑ, έπονται και πολλά άλλα βιβλιοπωλεία  ηλεκτρονικά αλλά και όλα τα συμβατικά.
Tα 3 πρώτα αντίγραφα στα χέρια μου. Πραγματικά χαίρομαι πάρα πολύ που ένα ακόμη βιβλίο μου έφτασε στην ολοκλήρωσή του. Καλοδιάβαστο!!!!
Βλέπω τρομερή ζήτηση του αρχαίου κειμένου στο keepandshare  όπου  έχω ανεβάσει την μετάφραση σε προηγούμενη δημοσίευσή μου.AΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ-ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΔΙΑΛΟΓΩΝ "ΤΙΜΑΙΟΣ" & " KPITIAΣ". 668 άτομα το έχουν κάνει ήδη download και συνεχίζουν. Μπράβο παιδιά. Τουλάχιστον πιάνουν τόπο οι ώρες που αφιέρωσα στο θείο Πλάτωνα.Θα το παρουσιάσω φυσικά στο ευρύ κοινό και ελπίζω να με τιμήσουν όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί. Ελπίζω ότι όλο και κάποια TV θα ενδιαφερθεί. Σίγουρα όσοι διαβάζουν το blog  μου θα έχουν πάρει μιά ιδέα το τι έχω γράψει. Αλλά αυτά που έχω ανακαλύψει διαβάζοντας ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το αρχαίο κείμενο, ούτε που θα το περιμένουν. Ήδη κάποιοι φίλοι που έχουν το βιβλίο μου  έχουν μείνει έκπληκτοι και με ρωτούν: Είσαι σίγουρος γι αυτά που γράφεις ρε Σωτήρη; Όχι τους απαντώ. Δεν είμαι. Ο Πλάτωνας όμως είναι !!!!!
 Και το εξώφυλλο που σχεδίασε ο μέγας γραφίστας των εκδόσεων ΝΟΩΝ, Σπύρος, εμπρός-πίσω. Εμένα πάντως μου αρέσει υπερβολικά. Ελπίζω να αρέσει εξ ίσου και το περιεχόμενό του. Πλάτωνα, καλώς ήρθες. Ή μάλλον ήσουν πάντα εδώ. Αέναη πνευματική ασπίδα αυτής της ευλογημένης χώρας. Αλλά δυστυχώς σε έχουν διαβάσει ελάχιστοι Έλληνες. Ελπίζω το βιβλίο μου να αποτελέσει την αρχή για να σε γνωρίσουν καλύτερα όσοι δυστυχώς σε γνωρίζουν μόνο κατ΄ όνομα.. Εύχομαι το νέο αυτό πόνημά μου να είναι καλοτάξιδο. Εγώ πάντως το έγραψα με αγάπη και σεβασμό, όπως όφειλα στον Πλάτωνα, για τις επόμενες γενεές. Αν θα το τιμήσει ο κόσμος, δεν το γνωρίζω.Θα έχω όμως τη συνείδησή μου ήσυχη. Ο θείος Πλάτων ξέρω ότι με αγαπάει γι αυτό που έκανα. Γιατί είναι έρευνα πρωτότυπη, τίμια και επίπονη, άξια του έργου του ΓΙΓΑΝΤΑ της διανόησης, που την ξεκίνησα τον Φεβρουάριο του 2009 και την ολοκλήρωσα  το 2013.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: