Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΣΤΟ ΤΟP CHANNEL ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

 Η εκπομπή στο ΤΟΡ CHANNEL στις 15-10-12 ήταν εξαιρετική. Με τον φίλο Γιάννη Κουτσούκο εξετάσαμε διεξοδικά τους διαλόγους ΤΙΜΑΙΟ & ΚΡΙΤΙΑ του Πλάτωνα τεκμηριώνοντας πλήρως τη συζήτηση με αποσπάσματα από το αρχαίο κείμενο. Η εκπομπή κράτησε 1 ώρα και δόξα τω Θεώ πρόλαβα, παρά την μεγάλη πίεση του χρόνου, να παρουσιάσω σχεδόν όλη την μεγάλη μου έρευνα. Ευτυχώς η τρομερή φαρυγγίτιδα που με ενοχλούσε όλη την ημέρα και κούραζε αφάνταστα τις φωνητικές μου χορδές, δεν στάθηκε εμπόδιο στην ομιλία μου.
Πολλοί φίλοι, γνωστοί και συγγενείς  μου έστειλαν συγχαρητήρια στο mail  και στο τηλέφωνό μου, γιατί τους έδωσα να καταλάβουν, ότι όχι μόνο ο Ελληνικός αλλά και ο παγκόσμιος πολιτισμός οφείλουν τα μέγιστα στο "θείο" Πλάτωνα. Ελπίζω μετά την εκπομπή, κάποιοι να ξεκινήσουν να διαβάζουν Πλάτωνα. Αυτή θα είναι για εμένα η μέγιστη ικανοποίησή μου. Να αφυπνίσω τους κοιμώμενους Έλληνες που στη δίνη της κρίσης που όλοι βιώνουμε, έχουν ξεκοπεί παντελώς από τις ρίζες της αρχαίας πατρίδας. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι υπάρχουν σήμερα Έλληνες που μαθαίνουν π.χ. Κινέζικα, Τούρκικα, Ρώσικα και δεν μελετούν έστω και λίγο, την αρχαία Ελληνική γλώσσα.
Ειλικρινά το πιστεύω ακράδαντα ότι η αρχαία Ελληνική γλώσσα ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ τον εγκέφαλο και τις λειτουργίες του. Κι εγώ τα γρανάζια του εγκεφάλου μου, άρχισα να τα λιπαίνω με τη Θεϊκή Γλώσσα των προγόνων μου, από την τρυφερή ηλικία των 13 μου χρόνων.
 Θέμα της συζήτησης :
 H ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ
·        στορικότατη ἤπειρος καί ὄχι δημιούργημα τῆς φαντασίας  τοῦ  Πλάτωνα
·        Ἤκμασε παράλληλα μέ τήν Ἀθήνα, τό 9.600 π.Χ.
·        Ἡ ἀκριβής της θέση στόν Ἀτλαντικό Ὠκεανό
·        Οἱ διαστάσεις καί τό σχῆμα τοῦ νησιοῦ
·        Ἡ “πεδιάδα” τῆς Ἀτλαντίδας ἀποτυπωμένη στό Google earth
·        To παλάτι των βασιλέων της Ατλαντίδας
·        Πότε ακριβώς και πως εξαφανίστηκε η Ατλαντίδα
·        Ἡ πλήρης ἐπιβεβαίωση τοῦ Πλάτωνα
·        Ἡ νέα ἀκριβής μετάφραση τῶν διαλόγων τοῦ Πλάτωνα ἀποκαλύπτει κρυμμένα μυστικά γιά πολλούς αἰῶνες

   Aν δεν μπορείτε να πάρετε τα βιβλία του Πλάτωνα, τουλάχιστον διαβάστε τα αποσπάσματα που παραθέτω με το  κάτωθι link:


 ΤΙΜΑΙΟΣ & ΚΡΙΤΙΑΣ (ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: