Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

TO AΣΤΡΟ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ, Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΔΙΑ-ΚΡΟΝΟΥ ΤΟΥ 7π.Χ.


ΕΝΑ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ (ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ  ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ  ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ).
Ήταν ένα βίντεο που ήθελα να γυρίσω πολύ καιρό αλλά δεν εύρισκα το χρόνο. Κάθησα παραμονή Χριστουγέννων και το έφτιαξα. Είναι βασισμένο στο βιβλίο μου ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, ίσως το πρώτο και μοναδικό βιβλίο που απαντάει με σαφή επιστημονικό τρόπο στο τι ήταν το Άστρο της Βηθλεέμ. Αν είχαν κάνει τι μελέτη οι γνωστοί αστροφυσικοί, θα το έπαιζαν οι τηλεοράσεις συνέχεια. Το Πλανητάριο συνεχίζει είκοσι και πλέον χρόνια να προβάλλει το ίδιο ντοκυμαντέρ (εγώ το έχω δει το 1989)  του τύπου ¨το Άστρο ήταν τα πάντα και τίποτε¨.  Επειδή έκανε κάποιος εκτός κατεστημένου τη μεγάλη αυτή ανακάλυψη, τσιμουδιά.
Δεν πειράζει όμως. Εμένα δεν μου λείπουν credits  από το βιογραφικό μου. Γι αυτό και το εξέδωσα και στα Αγγλικά (ΒΕTHLEHEM STAR DECODED).Ούτε φυσικά περιμένω κάποια επιδότηση. Το έκανα ανιδειοτελώς γιατί έκανα το κέφι μου.Και το αποτέλεσμα, αν κρίνω από τα σχόλια των φίλων που παίρνω 3 χρόνια τώρα για την μελέτη αυτή, με κάνουν να αισθάνομαι δικαιωμένος.Είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή κάποιος θα το κάνει clopy-paste και θα βγει και σε κανένα αστρονομικό συνέδριο να το ανακοινώσει. Ελπίζω τότε να εμφανιστεί κάποιος Έλληνας ακαδημαϊκός και να πει ότι αυτό το έχει ήδη βρει Έλληνας ερασιτέχνης αστρονόμος από το 2005.

1 σχόλιο:

Το Κώνειο είπε...

Συγχαρητήρια για την ερευνά σας και για την διάθεση του πονήματος σας ελεύθερα στο internet.