Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

 Eπειδή κάποιοι  φίλοι ψάχνουν το βιβλίο μου ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, σας πληροφορώ ότι δεν υπάρχει στα βιβλιοπωλεία αφού έχω πάρει από τον ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ όλα τα αντίτυπα. Λόγω της επερχόμενης μεγάλης γιορτής, το Ευγενίδειο ετοιμάζεται να προβάλει το γνωστό χιλιοπαιγμένο ντοκυμαντέρ, ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ , και πότε γεννήθηκε ο Χριστός. Το είχα συζητήσει με τον Σιμόπουλο όταν τον επισκέφτηκα το 2007 και του ανέφερα ότι έχω ανακαλύψει το ΑΣΤΡΟ με τη χρήση αστρονομικών προγραμμάτων . Φυσικά όταν έχεις δώσει πολλά ευρώ για ένα ντοκυμαντέρ που ουσιαστικά δεν απαντάει σε κανένα ερώτημα, τότε κάθε νέα θεωρία δεν είναι καλοδεχούμενη από το κατεστημένο.Ειδικά αν δίνει απαντήσεις σε ΟΛΑ τα ερωτήματα 2000 χρόνων.
Όσοι δεν το έχουν διαβάσει  και θέλουν να μάθουν την αλήθεια, θα δώσω κάποια από τα αντίτυπα που έχω στην κατοχή μου , στην τιμή των 10€ , με δωρεάν την αποστολή.(sotosofias@yahoo.gr  για εκδήλωση ενδιαφέροντος).

Δεν υπάρχουν σχόλια: