Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

ΟΡΦΕΩΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ : ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ!!!!!!

To κορυφαίο βιβλίο της Ελληνικής γραμματείας, το ΟΡΦΕΩΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ βρίσκεται από σήμερα 19-07-10 στην Ελληνική αγορά. Σιγά-σιγά θα βρίσκεται σε όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας .
Κεντρικά διατίθεται από τις εκδόσεις ΝΟΩΝ, τηλ. 6946761841, 6950426367, όπου μπορείτε να επικοινωνείτε με το Μάνο και τη Βάνα. 
Είναι μιά ολοκληρωμένη μελέτη, διδακτορική διατριβή στην κυριολεξία, που έπρεπε να έχει ήδη γίνει από επαϊοντες που υποτίθεται γνωρίζουν αρχαία Ελληνικά. Αν τους άφηνα να το κάνουν, θα τους έπαιρνε κάποια χρόνια. Μου πήρε 3 μόνο μήνες να γράψω το μέτρο και στους 1384 στίχους. Κατόπιν με μπούσουλα το εξάμετρο, άρχισα να συμπληρώνω αργά και μεθοδικά, όλες τις λέξεις που έλειπαν, αλλά και να αφαιρώ όσες περίσσευαν. Έφτασα λοιπόν μετά από ένα επίπονο ταξίδι, στα γοητευτικά και λυρικά μονοπάτια της απίστευτης Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας, στο τέλος της όμορφης διαδρομής, με πραγματικά εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφού ούτε κι ο ίδιος στην αρχή πίστευα  ότι θα κατάφερνα μετά από 4000 χρόνια να ξαναγράψω στην Αρχαία Αιολική Διάλεκτο (αλλά με τέτοιο ΤΕΡΑΣΤΙΟ δάσκαλο δίπλα μου, έστω και σαν πνεύμα, τον Ορφέα το Θράκα, τα πάντα μου φάνηκαν παιγνίδι). Κάποιοι φίλοι με ρωτούν, πως είναι δυνατόν, ένας άνθρωπος των θετικών επιστημών να ασχοληθεί με ένα φιλολογικό θέμα και μάλιστα εξαιρετικά εξειδικευμένο. Φυσικά όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι από τα πρώτα γυμνασικά μου χρόνια, το μακρινό 1973-74, τα αρχαία Ελληνικά ήταν το πολύ δυνατό μου μάθημα, (και όχι τα φυσικομαθηματικά) παρ΄όλο που πήγαινα πρακτικό. Την άσβεστη αυτή αγάπη για την γλώσσα των προγόνων μου, απλά δεν την άφησα να χαθεί, όπως κάποιοι άλλοι. Ούτε την πρόδοσα για μιά ακαδημαϊκή θεσούλα. Πάντοτε διάβαζα τα πρωτότυπα αρχαία κείμενα, φυσικά με περιστασιακή βοηθό την μετάφραση. Έφτασα λοιπόν μόνος μου, χωρίς βοήθεια από πουθενά, να κάνω το ακατόρθωτο: Να παραδώσω στις νεώτερες γενιές των Ελλήνων, το άγνωστο σε όλους, κορυφαίο έργο, του μεγαλύτερου Έλληνα όλων των εποχών, τα ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ του Ορφέα του Θράκα. Απαλλαγμένο φυσικά από τις υπερβολές τύπου Πασσά, που κάποιοι  τον θεωρούν αυθεντία στα ΟΡΦΙΚΑ, αλλά στην πραγματικότητα τα βιβλία του βρίθουν από συντακτικά, ερμηνευτικά λάθη και γεωγραφικές ανακρίβειες, αφού ΔΥΣΤΥΧΩΣ θεωρεί το κλεψίτυπο έργο ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ του Απολλώνιου του Ρόδιου (δεν έφτανε που τα αντέγραψε κακήν-κακώς, τα ανέπτυξε σε δύο τόμους Α, και Β) , ανώτερο από αυτό του Ορφέα. Δηλαδή το έργο του Ορφέα, που πήρε μέρος στην Αργοναυτική εκστρατεία το 1870 π.Χ. και την συνέγγραψε, θεωρείται από Πασσά, Μέρτζ και λοιπούς, ελάσσονος σημασίας από τα ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ του Απολλώνιου που τα έγραψε τον 3 π.Χ. αιώνα, αντιγράφοντας 100% τον Ορφέα και πίνοντας φασκόμηλο στην αυλή του σπιτιού του!!!
Για καλή του τύχη κανείς δεν του έκανε μήνυση του Απολλώνιου για ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, αφού το έργο του όχι μόνο δεν συγκρίνεται με αυτό του Ορφέα, αλλά δεν έχει καμία απολύτως ιστορική αξία , αφού είναι επιστημονικής φαντασίας. Όσο για την καλλιτεχνική του, ένα μετριότατο ποίημα, clopy-paste  από τα Ορφέως Αργοναυτικά. Ευτυχώς γι αυτόν δεν υπήρχαν την εποχή του νομικές κυρώσεις, γιατί το ποσό που θα καλείτο να πληρώσει θα ήταν κάποια σημερινά δις ευρώ. (εδώ ο James Cameron  για το Avatar, έχει φάει άπειρες μυνήσεις επειδή το αριστούργημά του μοιάζει λίγο με την ιστορία της Pocachonda  ή με κάποιο κόμικ  ενός άγνωστου Κινέζου δημιουργού).
Μάλιστα, οι κατά τα άλλα συμπαθείς αφοί Γεωργιάδη και πρώην εκδότες μου, μαθαίνοντας για το ΒΙΒΛΙΟ μου, έχουν επιδοθεί τελευταία σε καθημερινή προβολή των ΟΡΦΙΚΩΝ του Πασσά από το TΕΛΕ AΣΤΥ. Δηλαδή τί κάνουν; Εξυψώνουν ένα έργο, που έχει κλείσει το κύκλο του προ πολλού, ως μη επιστημονικό, και προσπαθούν να απαξιώσουν το δικό μου, ένα 100% επιστημονικό βιβλίο; Τους ενδιαφέρει πράγματι η Ελληνική ιστορία, ή οι πωλήσεις των βιβλίων , ανεξάρτητα περιεχομένου, αρκεί να φαίνονται ελληνοκεντρικά; Τα ίδια  ακριβώς έκαναν και με τα ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ του Πετρίδη. Προτίμησαν το 2007 να εκδώσουν αυτό το βιβλίο και όχι το δικό μου ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ. Φυσικά μόνο καλό μου έκαναν, αφού με τον Μάνο και την Βάνα, τους εκλεκτούς φίλους των εκδόσεων ΝΟΩΝ, έχω τον ΑΠΟΛΥΤΟ έλεγχο του βιβλίου. Το βιβλίο μου πάει σφαίρα, έχει αποσπάσει εγκωμιαστικότατα σχόλια από όλη την Ελλάδα, τα συγχαρητήρια φτάνουν κατά δεκάδες, από όλη την επικράτεια στο mail  μου, ενώ το άλλο πάει άκλαφτο με τιμή 3πλάσια από το δικό μου.
ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΠΙΤΙ, ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΟΡΦΕΩΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ.
Με τιμή όσο 2 φραπέδες στη Ζησιμοπούλου στη Γλυφάδα, αξίζει ο θυσαυρός αυτός να στολίζει κάθε Ελληνική βιβλιοθήκη. Θα έχετε να μάθετε όσοι το πάρετε. Θα εντυπωσιαστείτε από την άψογη γραφή του ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΡΦΕΑ, την οποία έχω αποκαταστήσει 100% στο πρωτότυπο κείμενο. Αυτό που θα διαβάσετε θα είναι αυτό που έγραψε το 1865 π.Χ. ο Ορφέας ο Θράκας και όχι οι υποθέσεις  και αυθαίρετα συμπεράσματα που γράφτηκαν από κάποιους για να εντυπωσιάσουν και τα οποία καταρρίπτω με απόλυτα επιστημονικό τρόπο.
Αν κάποιος δεν το ευχαριστηθεί πραγματικά και δεν το κρατήσει για κόσμημα της βιβλιοθήκης του, του επιστρέφω άμεσα το ποσό. Αν όμως , όπως ακράδαντα πιστεύω τον αγγίξει, τότε να το διαδώσει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Ελληνισμού. 
Εγώ συνεχίζω την προσφορά μου στα Υπουργεία Πολιτισμού και Παιδείας :Το παραχωρώ ΚΑΙ ΑΥΤΟ δωρεάν και το διδάσκω σε σχολεία και Πανεπιστήμια πάλι ΔΩΡΕΑΝ. 
Αλλά φυσικά δεν περιμένω κανένας να συγκινηθεί. Εδώ η χώρα διασύρεται παγκοσμίως καθημερινά, θα συγκινηθούν οι υπεύθυνοι με έναν ρομαντικό ("τρελλό" με την καλή έννοια μου ταιριάζει απόλυτα, όπως με λέει η Ανεζίνα)  που ξενυχτάει, χαλάει τα μάτια του στον υπολογιστή χωρίς λόγο, και γράφει για την αρχαία Ελλάδα ανειδιοτελώς; Εγώ πάντως αυτό το κάνω με ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΖΗΛΟ. Έτσι για το ονόρε. Έτσι γιατί μου αρέσει πολύ. Έτσι μήπως και κάποιοι -που πολύ αμφιβάλλω-ταρακουνηθούν από τον μακάριο ύπνο τους. 
Έλληνες αντισταθείτε. Δεν αξίζουμε αυτό το χάλι. Η πολιτιστική μας κληρονομιά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Σας παρακαλώ πολύ. Διδάξτε τη στα παιδιά σας. Μην τα αποχαυνώνετε συνέχεια. Λυπηθείτε τα όλη την ημέρα, με κινητό και ίντερνετ. Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα. Η Ελλάδα της πανάρχαιας Ιστορίας και του αξεπέραστου πολιτισμού. ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ . Ποτέ δεν είναι αργά.



Δεν υπάρχουν σχόλια: