Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Α, Β ή Γ : Ιδού η απορία!!!


Όπως υποσχέθηκα, ανέβασα στο blog  μου, τα 3   διαφορετικά εξώφυλλα για το νέο βιβλίο ΟΡΦΕΩΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ που σχεδίασε από κοινού, ο γραφίστας Σπύρος Ψαθάς και εγώ.
Κάποιοι εύλογα θα ρωτήσουν πόσο νέο είναι ένα βιβλίο που γράφτηκε περί το 1860 π.Χ., όπως αποδεικνύω στο βιβλίο μου ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ;
Φυσικά είναι ΠΟΛΥ ΝΕΟ, γραμμένο με τεράστιο σεβασμό στον Ορφέα. Δεν περιέχει τα αυθαίρετα συμπεράσματα του Πασσά και των υπόλοιπων ερευνητών. Είναι απηλλαγμένο από γεωγραφικές ανακρίβειες, είναι διορθωμένο το εξαμετρικό σύστημα του ποιήματος και το σπουδαιότερο όλων: Έχω ξαναγράψει σε Αιολική διάλεκτο, τα 11 εδάφια του αρχαίου κειμένου που είχαν καταστραφεί και που Πασσάς και λοιποί δεν "τόλμησαν" να τα αγγίξουν και τα άφησαν με αποσιωποιητικά στο κείμενο!!!
Φυσικά έχοντας διαβάσει αποσπασματικά  και τις 4 Αργοναυτικές εκστρατείες (Πασσά, Πύρινου Κόσμου, Μαρκετάκη, Λιακόπουλου)  για να δω τι περίπου γράφουν, διαπίστωσα ότι όλες είναι ΠΙΣΤΗ αντιγραφή από τον Πασσά. Μάλιστα τα τυπογραφικά λάθη που έκανε η δακτυλογράφος του Πασσά, το 1980 περίπου που κυκλοφόρησαν τα ΟΡΦΙΚΑ από τις εκδόσεις ΗΛΙΟΣ, έχουν μεταφερθεί αυτούσια σε όλες τις υπόλοιπες. Για τέτοια αντιγραφή μιλάμε. Φυσικά οι 4 μεταφράσεις του αρχαίου κειμένου βρείθουν από συντακτικά λάθη, είναι διαφορετικές στην νεοελληνική τους απόδοση -αν είναι ποτέ δυνατόν-και σε πολλές φράσεις δεν βγαίνει κανένα απολύτως νόημα. Φυσικά όλα αυτά τα διόρθωσα. Θα παρουσιάσω λοιπόν για πρώτη φορά το ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ αρχαίο ΟΡΦΙΚΟ κείμενο αποκατεστημενο, και φυσικά μετάφραση λυρική μεν, πιστή 100%, που όποιος τη διαβάζει, θα βγάζει επιτέλους νόημα!!!! Και φυσικά το βιβλίο θα στοιχίζει το πολύ 10€ και όχι 20-30€ που στοιχίζουν  τα βιβλία των ΟΡΦΙΚΩΝ που κυκοφορούν στην Ελληνική αγορά. Είναι ένα βιβλίο που γράφτηκε για να πλουτίσει τις βιβλιοθήκες των Ελλήνων και όχι για να γίνει η συνήθης αρπαχτή και κονόμα, στο όνομα των αρχαίων προγόνων μας. Τα συγγραφικά μου δικαιώματα είναι ΜΗΔΕΝΙΚΑ, για να κρατηθεί στο ελάχιστο το κόστος έκδοσης, όπως ακριβώς έκανα και στο ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ, που θα έπρεπε αντικειμενικά να έχει Λ.Τ. τουλάχιστον 20-25€  και έχει φτάσει με την Λ.Τ. στα 14€  και την έκπτωση στα 12€ , να πωλείται  σε κάποιους πάγκους  και 10€ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ.

Τα 3 εξώφυλλα στη σειρά . Όποιο σας αρέσει, γράφετε Α ή Β ή Γ και μου το στέλνετε στο mail: sotosofias@yahoo.gr,  ή σαν ΣΧΟΛΙΟ στην ανάρτηση αυτή. Την Δευτέρα το απόγευμα, 5-07-10, έχω ραντεβού με το φίλο γραφίστα Σπύρο Ψαθά, στις εκδόσεις ΝΟΩΝ και θα ριφθεί ο κύβος (Δηλαδή οι "κάλπες" κλείνουν Κυριακή βράδυ). Όσο πιό πολλά μηνύματα έχω, τόσο περισσότερο ευγνώμων θα είμαι στους φίλους επισκέπτες μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: