Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

ΜΟΡΦΕΣ + ΓΕΓΟΝΟΤΑ /ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ , ΜΕ ΔΩΡΟ DVD



To περιοδικό ΜΟΡΦΕΣ + ΓΕΓΟΝΟΤΑ /ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ , έγχρωμο με πλήρη τεκμηρίωση 3  μεγάλων αρχαιολογικών ανακαλύψεων μέσα από τα αρχαία κείμενα, της Σπηλιάς του Κένταυρου Χείρωνα στη Μηλίνα του Πηλίου, τη σπηλιά του Ορφέα στη Στρύμη της Θράκης και του Κένταυρου Φόλου στη Φολόη της Ηλείας , κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΝΟΩΝ εδώ και 2-3 μήνες.
Έχει και δώρο DVD με το οδοιπορικό που κινηματογράφησα με τη βοήθεια της συζύγου μου Ανεζίνας το 2007, όταν βρεθήκαμε στη σπηλιά της Μηλίνας, την οποία αγνοούσαν  οι πάντες και την οποία ταυτοποίησα,  μέσα από τα εκπληκτικά Ορφικά, με αυτήν στην οποία έζησε ο ο άνθρωπος Χείρωνας που ασκούσε το επάγγελμα του Κενταύρου.
Ένα ντοκυμαντέρ που προάγει τον Ελληνικό  πολιτισμό, γυρισμένο με μεράκι και που δεν θα έπρεπε να λείπει από κανένα ελληνικό σπίτι. Όσοι το έχουν δει έχουν μείνει έκπληκτοι, πως ένα μνημείο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, ήταν κυριολεκτικά κάτω από τη μύτη των σπηλαιολόγων, αρχαιολόγων κλπ και το αγνοούσαν. Έχω ενημερώσει εγγράφως το υπουργείο πολιτισμού από τον Οκτώβριο του 2007. Φυσικά ούτε Βουλγαράκης, ούτε Λιάπης, ούτε και Γερουλάνος (τον ενόχλησα και αυτόν, εδώ και 2-3 μήνες και ακόμη περιμένω) συγκινήθηκαν. Το πιθανότερο την αίτησή μου, οι δημόσιοι υπάλληλοι του Υπουργείου που την παρέλαβαν, την έκαναν μπαλάκι και λογικά θα συναγωνίζονταν μεταξύ τους ποιός θα τη βάλει πρώτος στο καλάθι των αχρήστων!!!
Αλήθεια ξέρετε πόσοι έχουν πάρει στα χέριά τους το περιοδικό που στοιχίζει 7€ με το DVD; 250-300  τεύχη έχουν διατεθεί. Για σκεφτείτε μόνο τους ιλιγγιώδεις αριθμούς DVDx20€  που πούλησαν οι 2 πορνοστάρ και θα νοιώσετε, όπως εγώ, τουλάχιστον αηδιασμένοι, Τι να πω. Το έχω δηλώσει κατ'επανάληψη, το έχω γράψει και σε φόρα . Η χώρα αυτή , από τη στιγμή που έβαλε την ένδοξη ιστορία της στο περιθώριο,  που δεν επένδυσε στο μέλλον της Παιδείας, που παραμέλησε εντελώς τον άνθρωπο, που άφησε τη νέα γενιά στο έλεος της ανεργίας, και που εσχάτως σύρθηκε επαίτης των Γερμανών, των Αμερικανών, των Ευρωπαίων, του ΔΝΤ και των λοιπών τραπεζικών λαμογιών,δεν έχει μαθηματικά καμμία ελπίδα να επιβιώσει στο μέλλον. Το λέω με θλίψη, έχω μικρό παιδί, αλλά είναι η πικρή, η ζοφερή αλήθεια. 
ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ, το εκπληκτικό τραγούδι των Goin' Through,  με στίχο που τσακίζει κόκκαλα, πάντοτε επίκαιρο. Και τη σήμερον ημέρα, περισσότερο από ποτέ. Το έχω μόνιμα στο αυτοκίνητό μου, κι όταν θέλω να βγάλω το άχτι μου, το βάζω στη διαπασών και τραγουδάω με τον ΝIVO: Κύριοι υπουργοί @@@@@.... τα υπουργεία σας.
 Υ.Γ. Το περιοδικό ΜΟΡΦΕΣ + ΓΕΓΟΝΟΤΑ /ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ,διατίθεται αποκλειστικά από τις εκδόσεις ΝΟΩΝ. Δυστυχώς οι δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, δεν επέτρεψαν την πανελλήνια διανομή του. Όσοι λοιπόν θέλουν να το αποκτήσουν  ,διότι έχουν την περιέργεια και τη δίψα της μάθησης ακόμη, μπορούν να το ζητήσουν τηλεφωνικά στο 6946-761841( κ.Μάνος Κώνστας) .

Δεν υπάρχουν σχόλια: